Slecht Nieuws

We kunnen wel janken! Oke slecht nieuws en wat balen we hier van zeg , de motor van de bus is dus kapot en kosten zitten rond de €2000,00. Dit had dus niemand kunnen voorzien ook niet bij het nakijken van de bus wat na aankoop is gebeurd.

Hier balen we dus heel erg van,en we kunnen wel een inzamelingsactie gaan houden voor de reparatie maar das onbegonnen werk. We moeten dus gaan kijken of we op een andere manier een vervoer kunnen komen of dat we moeten kappen met de stichting daar we zonder vervoer ook niemand kunnen helpen en daar balen we heel erg van na 6 jaar bijna 7 vele mensen en gezinnen te hebben geholpen en dan nu het bijltje er bij neer te moeten gaan gooien.

Veel stof dus om over na te denken,we kunnen wel janken.

Dus heb je ideeen of tips of wil je iets doneren zodat we naar een ander vervoermiddel kunnen kijken al is het maar een kleine auto zodat we toch mensen kunnen blijven helpen dan zien we u reactie graag per mail.