Hulp aan Noodgezinnen

De afgelopen weken zijn we erg duk met de hulp aan noodgezinnen, zo ging er in 1 week tijd al 3 x een Nood levensmiddelen pakket bij ons de deur uit voor gezinnen die niets meer te eten hadden. Denk hierbij aan gezinnen met kinderen die wij niet zonder eten laten zitten. Natuurlijk heeft het ook een keerzijde, de noodkast die wij hebben voor deze noodsituaties raakt leeg en donaties in welke vorm dan ook zijn meer dan welkom. Denk aan een donatie houdbare levensmiddelen, een geldelijke donatie zodat we met een gezin boodschappen kunnen doen enzovoort enzovoort.

Het laatste gezin zijn we momenteel nog aan het helpen deze kunnen de hulp meer dan goed gebruiken daar zij door omstandigheden het zelf niet kunnen bolwerken.

Één van onze partners is op huisbezoek geweest en schrok zich rot toen ze er binnen kwam , het leken wel mensen die al dagen misschien wel weken geen maaltijd hadden gezien en waren erg blij met o.a. ons noodpakket zodat ze weer eens een heerlijke warme maaltijd met z`n alle konden eten na dit lang niet te hebben gehad. Momenteel zijn we bezig om te kijken met onze partners hoe wij verder kunnen helpen,want ook een opknapbeurt voor hun huisje is geen overbodige luxe, er zijn al toezeggingen voor een aantal spullen zoals een bank, eettafel, kwasten,behang,salontafel en kleding. Wat we met z`n alle nog zoeken is verf, witsel ,een vloer (liefst laminaat), behang, behangtafel en behangplaksel.

Heeft u het hart op de goede plek en kunt u of wilt u ons helpen dan zien we erg graag een berichtje van u per mail verschijnen, dit is gewoon erg triest en zeker voor een gezinnetje met 3 kindjes in de leeftijd van 1, 6 en 8 jaar. We hebben ook contact met de voogdes van dit gezin. Eecht alle hulp is meer dan welkom en niet alleen voor dit gezin. Zoals dit gezin zijn er meerdere die we proberen te helpen.