Gezocht !!!!!

Daar wij aardig groeien zowel als stichting alsmede onze ruilwinkel zijn we opzoek naar een aantal dingen.

1. Wie kan ons helpen aan een grotere ruimte(in Delft lieft wijk Buitenhof) waar we ook mensen kunnen ontvangen, de ruimte die we nu hebben is erg klein en bevat geen opslag (Ruilwinkel)
  2. Steeds vaker wordt op ons een beroep gedaan voor een noodpakket door gezinnen met kinderen die doordat zij op papier te veel inkomen hebben tussen wal en schip vallen o.a. bij de voedselbanken en andere hulpverlenende instanties. Kunt u wat houdbare levensmiddelen missen als particulier of bedrijf dan vernemen we dit heel erg graag. Denk aan houdbare levensmiddelen zoals macaroni , producten tegen tht aan en niet meer verkocht mogen worden, toe per mail aan u.
  3. We hopen dat we mogen groeien en mensen blij mogen blijven maken met de noodpakketten, kleding en huisraad, maar ook daar is een budget voor nodig, een donaties is dus ook meer dan welkom al is het €0,50 wat u maar kan missen.

Onder onze contact gegevens vind u ons banknummer mocht u iets willen doneren. Dank voor uw aandacht zo ver en we hopen dat u ons wellicht zou kunnen helpen andere te helpen.