Wat doen we?

Wij komen op voor de armen in Nederland. Wij helpen ze daar waar nodig en verwijzen ze naar de juiste instanties, tevens ondersteunen wij hun met goederen, een luisterd oor en indien nodig met voedsel (als we dit hebben of de financiƫn er voor zijn) enz. enz.

De mensen achter Stichting Uit De brand werken allen belangeloos mee aan deze stichting dus ook aan de acties en hulp die wordt geboden.

Alle donaties en/of giften worden gebruikt om mensen te kunnen helpen of eens een leuke dag voor ze te organiseren.

Met de feestdagen zoals Sinterklaas en kerst willen we gaan kijken of we wat extra`s voor de mensen/gezinnen kunnen doen die ingeschreven staan bij onze stichting. Zo kan u denken aan bijvoorbeeld met sinterklaas eventueel een cadeau voor de kinderen met wat lekkers erbij en met de kerst bijvoorbeeld een kerstpakket.Ook willen wij kijken of het mogelijk is deze mensen / gezinnen een vakantie tegen een gereduceerde prijs aan te bieden. Verder wordt er druk gezocht naar een opslagruimte voor de goederen in Delft en omstreken maar ook voor ons punt in Kampen (Overijssel)

Komt u in aanmerking voor hulp?

U kunt zich aanmelden als u denkt dat u in aanmerking komt voor hulp. U kan de aanvraagformulieren hier downloaden.

Komende acties

• Kinderland 2017
  • Kranten en andere media benaderen voor een artikel in de krant , op de radio of tv .
  • Inzamelings acties voorde feestdagen (Sinterklaas en Kerst)